Helgen 24-26/4

Jo, men så var man då ledig en HEL helg.
Tänkte mest ligga i nya solstolen och lata mej.....
Men så bidde det INTE.
Underbart att vara ledig, men även så stressande, för det är bara en massa MÅNGA MÅSTEN!!!1
Mannen bytte olja på bilarna o städade garaget, nä, då kunde ju jag inte bara ligga där och "lata mej".
Inte för han klagar men man känner ju liksom av det... ;)
Måste låta ironisk och skämtsam, ifall han läser detta, för då blir han sur, om jag utlämnar han HELT!
Nästan så man bli stressad av att vara ledig,........servera frukost, lunch och middag.
Barn som vill leka, gunga, knyta inlines snören, fika, m.m.
Mannen som vill städa källaren, putsa fönstren, fixa i trädgården m.m.
Helt underbart! Men oxå helt enerverande....
Jag ÄLSKAR mina barn, men ni förstår!!.....(ni iallafalla som är mina Måndags frukost-möten-väninnor!!).
På Lördagkväll kom våra kära vänner på Middag, det var länge sen men det är ALLTID lika roligt, skrattigt och trevligt när Christina & Richard är här!
Jag serverade en liten konstig rätt, färsk pasta med gorgonzola o  massa grönsaker, till det entrecote...Men uppläggnnigen blev katastrof!
Richard trodde det var Kebab-tallrik...... :)
Vi pratade 40 åringar, presenter, 6.....ops! och mycket mer som gör livet intressant.
KUL!!!!
Så det var den helgen det (plus fotbollsmatch, födelsedagskalas och en massa annat skoj :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0