Lördag 13/9

Har inte hunnit skriva...
Haft svärföräldrarna och Erik här ett par dagar, trevligt!
Farmor och farfar är Ingrids BÄSTISAR!
Svärmoder bjöd på fantastisk köttfärslimpa -middag, som var mkt uppskattat!!!
Erik hjälper Anna med Annas gård, som bygg och renoveras, ja..Anna o Pauline har blivit Vellinge-bor (för er som inte vet).
Pauline har börjat 2:a året på Sundsgymnasiet här och trivs!!!
Har lite stylist-jobb på G, men som just nu strular och det känns lite trögt.
Ett jobb som jag fixat och donat med, det gick i stöpet...det inte ofta det gör det, men detta blev inget av.
Först blev jag as-förbannad men men....det e väl som man ibland...får räkna med.
MAMMA MIA var super-duper bra, SE DEN! Man blir så glad o lycklig av den, o nu har jag köpt cd:n som jag lyssnar oavbrutet på.

Ihelgen är jag LEDIG! observera LEDIG!
Så igår var Nils på poker-kväll och jag hade en mysig hemma-kväll, lyssnade på Mamma Mia, tog mej ett glas vin, sydde och fixade.
Idag har Måns spelat match, som gick bra, och ikväll ska vi på BOOGIE WOOGIE fest hos Jeppe och Valli.
Jag fixade en massa DISCO-kläder igår på stan (UFF) och smink o tillbehör, så ja....jag blir nog snygg.
Man vill ju inte vara helt ful bara för man e utklädd!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0