Torsdag 1/10

Första Oktober!!!
Tänk att man hade HELA 3 veckors semester i sommar, det var ju tur :)
För annars vet man inte hur man hade klarat sig nu...
Ok, fina höstdagar med vackra löv och hela trädgården är ju full av Höst-äpplen.....men nu känner man sig glåmig och Nils e totalt sönderkörd och utarbetat.
En liten semester skulle suttit fint!
Igår jobbade jag på Factory, Siggan följde med ut hit sen och vi umgicks, kollade på Idol m.m.
Idag har jag faktiskt varit ledig....BARA städat, tvättat och fixat med Tradera.
Pojkarna kom hem från skolan vid 1-tiden, skönt för dem att ngn gång få komma hem tidigt!
Jag körde förresten Pauline och hennes häst (i häst-släp) för första gången i förmiddags.
Jag visste inte vad jag sa JA till när Anna frågade om jag ville hjälpa.
Men det gick ju givetvis bra, det var ju bara att backa till lite till släpet och sen köra i 20 til stallet.
Pauline skrattade hela vägen och Anna tyckte jag var SÅÅÅÅ duktig!
Vadå....trodde de att jag var tappad bakom en häst-vagn eller?
Så oteknisk är jag väl inte!?

Ingrid leker häst hela eftermiddagarna och Nils vill inte få in i skallen att hon faktiskt är en riktigt TJEJ-TJEJ (JA! hon har 2 brossor), men... hon leker häst och med dockor och ÄLSKAR rosa, rosetter och klänningar.
Nils tror fortfarande att hon på allvar ska köra motorcykel, spela ishockey och sparka fotboll....yeah! right!
Vi får väl se.....
Måns spelar MFF ikväll och Nils skjutsar.
Imorgonkväll  ska Måns på party ......alla killarna är på "kick-off" med Vellinge if....så Måns går själv....
JA! vaddåda...det är ju BARA 12 tjejer där oxå!


Kommentarer
malin

klart du fixar det.. du är ju släkt med mig ;)

2008-10-03 @ 18:44:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0