Tisdag 21/10

Jobbat på Factory hela dagen.
Men jag är så sjukligt trött hela tiden......jag vill ha kaffe hela tiden, men det vill inte min mage precis.
Ikväll har Nils och pojkarna spelat bandy i köket, de var helt svettiga efteråt.
Mitt fina Voluspa ljus flög i golvet, och det var väl inget konstigt tyckte Nils o pojkarna........???
Ingrid, hon är så duktig, hon går runt och sjunger och pratar med sina dockor.
Och när man tittar på henne, säjer hon:  -Inte titta på mej, mamma!
Hon vispar grädde, dukar fram tallrikar o bestick, torkar av bord och stolar.
Och när de sedan fick duscha, så viker hon ihop sina kläder så fint.
Ja, fast förstås, hon är hon ju inte alltid precis. Hon både skriker o smäller till sina bröder.

Jag får ett hysteriskt nervsammanbrott snart...
Hela Kalles rum ser ut som en bomb som slagit ner.
Hans saker som han hittat, ALLA legobitar som han vägrar flytta (för han precis byggt ihop just DET skeppet).
Och inte minst alla 1000 pärlor som de snällt en dag suttit och gjort pärlplattor...de har nu spritt sig över hela golvet, och tror ni dammsugaren går sönder om man dammsugar upp alla!???
För jag tänker inte ligga o plocka upp en efter en med en pincett, precis...
Nä, ibland blir man helt GALEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0