Tisdag 4/11

RUNT RUNT RUNt
Jag håller med kusin Malin över att Livet bara går runt runt.
Usch!
Jag är nog lite deppig. Man bara kämpar för att över leva! Men det är kanske det som är meningen!
Är man inte orolig för jobb så är det den dåliga eko.krisen i Världen.
Kanske man får flytta från hus och hem....
Men då får man väl kämpa med det.
Jag har iallafall jobbat på Insight nu i 2 dagar.
Måns är och tränar med MFF igen.
Hurra! För Måns som faktiskt blev uttagen till Malmö FF laget, pojkar -00 (efter lite halv-jobbiga tränings-uttagnings veckor).
Ja, man vill ju inte skryta men jag är OTROLIGT stolt över han!
Även GRATTIS! till Sigrid som fått nytt jobb...efter katastrof-tid på M. Margareta.
Hon har fått jobb på IIsa af malmö (en utav Malmös bästa butiker, tycker jag).
KUL! Siggan!
kalle har tappat sin första framtand, den åkte ut när han bet på en skalk.
Så han är så söt med sin lilla glugg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0