Tisdag 11/11

What a Weekend!
Intensiv och lite jobbig, jag är helt sluuuuuuuuuuut!
Men har beslutat mej för en sak iallafall....Lifes go on! Och jag och min familj lever vårt egna liv!!!!
Hjärta, Hjärta, Hjärta!!!!!!!
Agge och hans lilla family kom i fredags kväll.
Lilla Mira hade blivit så stor och hon är så söt minsann, jo, jag känner verkligen ngt speciellt för henne!
På Lördagen var det ÖPPET HUS på Måns och Karl skola, vilket innebär pliktskyldig skolgång, OCH föräldrarna får komma och titta.
Så hela familjen var på skolan och det var kul, jag hos Kalle och Nils hos Måns.
På kvällen firade vi Morfar som fyllt 80 år, det var kul att träffa Morbröder och alla kusiner!
En jätte-trevlig =) kväll!
Barnen satt i baren och beställde läsk och mjölk!
Söndagen var SEG, Kalle spelade sin första hockey-match, 7-3 till Mif (Kalles lag).
Han är så duktig, lille Kalle, han kämpar o kämpar och är helt svettig!
Agge, Malin och Mira åkte hem, kul att träffa MIN FAMILJ!
Ingrid var ledssen, hon springer efter Malin hela tiden och frågar om ALLT,....-varför gör du så?
-Varför har du så? Varför Varför?
Hon ser SÅ mycket upp till Malin!
Lilla Mira vill hon hålla HELA tiden och vill mata, pyssla om, OCH så tjatar hon om att jag ska ha en bebis i magen.
Hon tror att bebisen kommer in i naveln och ut genom foten, hon visar hur hon tror det går till......
Måns och Nils var på sista MFF-matchen i Söndags och tänk...de vann, ja, inte Allsvenskan, för det gjorde ju Kalmar FF.
Det var ju skit-kul! tycker jag!
Sen firade vi Fars Dag på kvällen och stupade i säng.
Igår var jag ledig, var på frukost-möte i Vellinge på morgonen (Vellinge-ligan).
Där får man sig alltid ett gott skratt (och det behövde JAG kan jag säja!!!!!!!!!).

Ikväll har Nils varit på utvecklingssamtal i skolan med Måns och sen på Måns fotbollsträning.
Utvecklingssamtalet gick BRA!!! och fotollen likaså, så nu är alla glada och trötta.
Jag är så tacksam för min familj, min man som är VÄRLDENS bästa Far och make (oftast) och för mina gulle-barn som är helt galna men som förgyller mitt liv med glädje och LYCKA! Tack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0