Onsdag 17/11

Vilken natt!
Ingrid ligger o gosar in sig i en, (ok rätt mysigt) Måns skriker efter mej, Marrrrrdrrröööm.
Jag går som en zombie till han, lägger mej brevid o somnar i hans säng...vaknar upp tidigt, hasar mej tillbaks till sängen, som nu övertagits av Kalle och en nalle, kränger mej ner där mellan han o Ingrid.
Tur att jag har så lätt för att sova, annars vet jag inte vad.
Men jag är trööött idag.
Jobbade idag en liten stund.
Åkte sen o hämtade Måns som var med på Reklam-fotografering för Ifö badrumskatalog (jobb fr Sweden Models).
Det tyckte han var jättekul och var kavat o trevlig mot fotograf o stylister o annat folk,
Han ser ju dollar-tecken! Men det är bra att han får inse att jobba ger pengar.
Annars tycker jag tiden ruuuuuuuuuuuuusar iväg.....
Snart är det liksom JUL, men jag gillar verkligen denna tid innnan jul.
Jag tycker det är så mysigt med lite mörker, mkt tända ljus, stress på stan o all fin julskyltning!
Ja, jag tror t.om att jag ÄLSKAR det! Jag ser verkligen fram emot JUL, det ska bli såå mysigt, och barnen ser verkligen fram emot det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0