Onsdag 12/11

Långa dagen på Factory, ute blåser det och är helt GRÅTT!
Men jag är rätt glad ändå.
När man spelar i Malmö FF, nu när Måns blivit uttagen, får man köpa träningskläder......man måste.
Vind-overall, joggingoverall, väska, vattenflaska, shorts x 2, träningströja x 2 och strumpor x 2!
Allt detta för 1600:-. (billigt eller dyrt, jag vet inte).
Snälla Nils-Pappan  hämtade iallfall detta idag, så det var en ÖVERLYCKLIG, jag menar verkligen ÖVERLYCKLIG Måns ikväll, som provade och provade.
Att få "Riktiga" träningskläder från MFF (sponsrade av Puma) är ju drömmen, Måns LÄNGE gått o drömt om!
Ikväll är Nils på NYA RIKTIGA Malmös Arena (Percy Nilssons) och ser Malmö Redhawks-Leksand.
Oj, vad han letat och letat efter biljetter, de tog ju slut på 15 min förr förra helgen.
Han BARA SKULLE se den, hade han bestämt sig.
Och Leksand är ju faktiskt hans barndomslag (deras matcher har han mkt minnen av).
Så både han o jag har letat med lykta efter biljett till han.
Jag ringde t.om till folk jag visste känner allt o alla o frågade om det möjligtvis fanns ngn liten biljett till min man!
Tills han till slut fick tag på en.
Hans chef hade 3.....så nu ska Nils gå med 2 utav chefer ikväll! Han var mkt nöjd!
Måns, som oxå, ville se, får nöja sig med matchen på TV ikväll.
Men nu är han fullt påklädd i sina nya MFF kläder (3 lager) så han är bara såååå lycklig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0