Weekend 9-11/5

En riktig jobb-helg på säkert Årets finaste helg!!!
Jobbade på Insight i fredags 13-20, såååå trist att komma  hem 20.15 en Fredagkväll!!!!
Innan jobbet skulle jag byta däck på bilen, och sånt hatar ju jag!
Fick ett utbrott på Nils om att JAG skulle stressa med det en fredag, innan jobbet, hitta dit och sen prata "däck-språket" med i och för sig trevliga däck-killar men det var ett evinnerligt letande och strulande INNAN däcken kom fram. Och jag skule veta exakta numret på däcken som Nils givetvis förklarat fel....
Sånt orkar jag bara inte med........jag som ville sitta i solen 1 timme innan denna jobb-helg.
På kvällen åt vi iallafall plankstek framför tv:n.

Lördagen jobbade jag 10-17 (alla andra var på stranden), Nils var hemma med barnen, skjutsade Måns på kalas till Markus, var på skateboard parken i Västra hamnen med de små.
På kvällen när jag kom hem, grillade vi med Siggan och Ingemar och Birgitta som är nere över helgen, var ute och gick en liten Vellinge-promenad i denna ljumma Maj-kvällen...underbart.
Till o med Siggan tyckte det ändå var lite mysigt och idylliskt i Vellinge.....

Söndagen tillbringade jag ytterligare 5 timmar på Insight i Höllviken i en Galleria.
Helt ok att jobba, men en sådan här helg!!!
Måns spelade match som Nils, syskonen och Farmor och Farfar var och tittade på.
Tyvärr förlorade de med 2-3....Måns var deppig.
På kvällen bjöd FArfar på mat och vi tog det lugnt.
Med Ingrids blöjavvänjning går det väl rätt så bra.....
Imorse bajsade hon på toaletten, och då sprang hon runt till alla och skrek glädjeskrikande:
-Jag kan bajsa!!!!
Men hon har nog bytt 3 trosor idag, men det går nog framåt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0