Torsdag 29/5

Jobbade på factory hela dagen.
Nils hämtade barnen, Måns och han var sen på Måns fotbollsträning.
Jag och de andra 2 var och handlade.
Måns skola har även deltagit i HOPPREPS tävling.
Jag tror en klass på hans skola vann i hela Vellinge kommun.
Så nu är Måns helt inne på hopprep, Nils har givtevis köpt ett åt han, och han är helt besatt av att hoppa.
Hans rekord är 71!
Jag är annars så sjukligt trött och behöver Soooooooova mer än jag gör.
Men Nils kan vara uppe hur länge som helst (obs! han är INTE pigg på morgonen).
Han kollar datan, kollar tv, och även ifall jag försökt gå o lägga mej tidigare blir man ju väckt när han går o lägger sig, och ska helst prata.
As-jobbigt! Jag behöver sova mina timmar, annars brakar jag ihop, speciellt nu när jag jobbar så mkt och det är en intensiv tid nu innan sommmaren på barnens dagis och skola.
Jag är helt slut och tycker faktiskt att jag trots allt är en kämpe.....berömmer mej själv, eftersom ingen annan gör det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0