Tisdag 13/5

Jobbade ppå Insight hela dagen igår till klockan 20.00 !!!!!!!
Fattar inte hur man kan ha öppet till åtta alla vardagskvällar i veckan.
Ok...jag Älskar att shoppa men inte till klockan åtta!!!
Och det "roliga" är att det faktiskt ÄR folk ute och shoppar då.
En gång var det en mamma med sina pyjamasklädda barn..................
Idag har jag iallafall varit ledig....men jag har sytt för fulla muggar (massa beställningar på lakan och byxor).
Alla "sy-pengar" sparar jag.....till ngt...
I eftermiddag har vi inte gjort ngt särskildt.....nu är det ju kallt ute, när JAG är ledig! typiskt!
Jag skulle såååå gärna vilja ha ett litet trädgårdsmöblemang till Ingrid.
Det finns ett mini på Sommarboden i Höllviken, lite sådär gammeldags.
Hon gillar ju att bjuda på kaffe till dockorna.
Det är sååå GULLIGT!....men det gulliga priset är "BARA" 999 kronor!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0