Onsdag 7/5

...tiden bara flyger iväg....och veckorna oxå.
Det e sommar och helt underbart väder....härligt...härligare OM man var ledig!
Men så är inte fallet!
Var på Massage på morgonen, jag går ju på ABC hälsan i Malmö hos en Clemens, som är helt grym på massage.
Inte det minsta skönhets-institut-aktigt utan bara mer "på riktigt".
Han har tex gjort Nils axel  bättre...som han haft ont i 2 år, och mina axlar och rygg som är hur stela som helt.
Efteråt känns det som man varit på värsta träningspasset (ja, det var i och för sig 10 år sen, men jag KAN tänka mej HUR det känns.....).
Sen var i stan och letade modeller sen, den sista modellen tills nästa veckas jobb.
Klockan 15 var jag och Kalle och hälsade på Kalles skola, fritids, fröknar och träffade hans nya klass.
15 barn....och det gick ju bra.
Kalle, han känner ju redan Måns fritidsfröknar, och det är ju dem som ska ta hand om han nu på 6-årsverksamheten!
När vi skulle säja HEJDÅ tog han i hand med alla fröknar....och det hade jag INTE sagt till honom, men det tyckte ju fröknarna var väldigt gulligt gjort.
På kvällen var Kalle på SIN första fotbollsträning, VELLINGE IF!
Och det tyckte han var kul!
Jag och Ingrid storhandlade och nu är hela kylen och frysen full, det känns alltid bra, men pengarna är slut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0