Onsdag 28/5

Jobbat på Insight i Skanör hela dagen.
Där är det faktiskt jättemysigt att jobba, lugnt och skönt, och inget stress!
Man har t.om med en liten 30 min lunch, då man stänger butiken och jag som då hade med mej mat, värmde det i mikron och satte mej ute på deras baksida, åt och tog det lugnt.
Nils hämtade barnen och var med Kalle på hans Vellinge IF fotbollsträning.
Jag och Måns har ikväll varit på Södervångsskolans musik-klassers konsert.
Som var superbra och kul!!!
Måns skola har musik-klass man kan söka till i 4:an, så hela skolan har en musikalisk inriktning, kan man säja.
Så elever från 4:an upp till 9:an både sjunger, dansar och showar, och det tyckte jag och Måns var jätteroligt att gå på.
Nils och Fredde har "meckat" i garaget, för de ska köra MC på fredag.
Och jag har pratat med Frida i en timme, för DET var länge sen, och det var så kul att höra ifrån henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0