Onsdag 28/5

Kalle med Farmor och Farfar kom hem i Måndags, glad i hågen!
Allt hade gått jättebra!!! och det kändes ju skönt.
Kalle och Henrik (kusin, 1/2 år mindre) hade lekt och lekt, busat och busat men inte en enda gång!! varit osams.
Det e ju ganska otroligt ändå.
Tack! Karin med familj, Farmor och Farfar!!! Detta kommer han aldrig glömma.
Så på måndagkväll var det dinner och prat och Kalle var rätt så uppstirrad och berättade om allt som hänt, tyska hade han oxå lärt sig, och ätit som en häst (det gör han ju aldrig hemma).

Igår Tisdag, var jag på utvecklingssamtal för Ingrid, och det var ju bara bra.
Dagisets lilla solstråle, underbart att höra!
När pojkarna var små var det ju mest bus o sånt.
Jag jobbade sen på Insight i H-viken.
Måns var på MFF träning med Nils och jag la de andra trötta småbarnen.
Nu känns det som man har såååå mycket framför sig med avslutningar, utflykter, dagis-fester, presenter, deklaration m.m. att jag blir alldeles snurrig, och på det ska man jobba, ta hand om hus o familj och jag känner mej enormt stressad.
Jag skulle behöva en LÅÅÅÅÅÅng skön, avslappnande semester med mkt sol och bad för annars brakar jag nog ihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0