Onsdag 14/5

Jobbat på Factory hela dagen.
Nils hämtade barnen och Kalle som numera spelar i Vellinge IF (fotboll) spelade hela kvällen, så jag hämtade upp Måns och Ingrid där.
Hem o laga mat tills det var dags för dusch o läggdags....det går i ett!...kan man lugnt säja.
Tänk om man var hemma fru!????
Fast jag skulle nog ändå inte vllja det........kanske....
JO, hemmfru med jättemkt pengar så man ändå kunde ha en buisness och åka iväg på små badsemestrar lite då och då.

Måns ikväll när han fick på sig kalsonger (skulle tydligen sova i det)...

Måns: -Mamma har du tvättat dessa kalsonger annorlunda......? de känns inte som vanligt!
Mamma: -Jag har lufttorkat dem utomhus, Farmor har snällt tagit in dem och snällt vikt dem, och jag har nog möjligtvis INTE strykt dem.....om det var det du tänkte på!?
Måns: -Ja, för de känns faktiskt annorlunda och lite hårda sådär.......
Mamma: -Suck! Vad jag har skämt bort mina barn....STRYKA KALSONGER!!! Skadat och galet......
Jag får GIVETVIS skylla mej själv!!!!


Kommentarer
Malin

Ha ha vilkem liten bratt! Som man bäddar får man ligga. Nej hemma fru är inte roligt. Kanske om barnen är i skolan. Men det är ju inte mina jag har ju fullt upp med att bara plocka in ut allt som drar ut hela dagarna. Klaga inte på dagis.

2008-05-14 @ 22:48:33
URL: http://mamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0