Fredag 23/5

Karin (Nils syster) har bjudit ner Kalle över helgen, och han har tackat JA!
Farmor och Farfar ska åka ner och Kalle ska få följa med till Hamburg!!!
Snacka om att han är glad och känner sig lite speciellt utvald!
Ingrid, hon grät stora krokodiltårar över att storebror skulle åka iväg på "mini-semester"......när Kalle och jag lämnade henne.
Kalle följde med mej först på jobbet (för att sen bli hämtad av Farmor och Farfar), där jobbade han och hjälpte till att han tjänade 100kr att få ta med till kusinen Henrik.
Han var såååå förväntansfull över detta!
Så när Farmor kom in  butiken och hämtade honom var han så glad och stolt!
Få följa med Farmor och Farfar!!! Och tiil Tyskland sen...och till kusinerna!!!!!!
Det var nog mer Mamma Johanna som var lite orolig (inte för jag misstror släkten, tvärtom) men herregud! jag tror mina barn MAX varit ifrån mej 2-3 nätter!!!!
Men det är ju klart han klarar detta och han kommer växa med detta!
Så roligt!!! Få leka med kusinerna i Hamburg och ha så kul!
Han kommer hem på Måndag kväll.
Det var en lugn och lite tyst middag ikväll, utan Kalle, och vi saknar honom redan!!!
Ikväll har även Måns spelat match, mot Hyllie (1 år äldre) 3-3.
Jag jobbade till 17, kollade matchen en liten stund, tog med mej Ingrid och vi åkte o handlade.
Nu slappar vi i sängen, med tv, data, te och glass!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0