Onsdag 19/3

Är sjuk och har därför inte orkat skriva.
Men däremot har jag varit hemma, vilat ochj kurerat mej, sen i Söndags, för NU vill jag inte vara mer sjuk och förkyld.
Jag orkar bara inte!
Var på vårdcentralen (som bara det är jobbigt numera, eftersom vår vårdcentral brann ner till grunden, nu får man köra till Trelleborg eller ngn annans stans) och där fick jag ju pencillin för bihålsinflammtion och för förkylning som jag haft sen innan jul, förra året!!!
Så måndags, tisdags och onsdags har jag varit hemma från jobbet och bara varit sjuk.
Jag vill resa bort!!!
I helgen var jag ledig, i Lördags var Christina och Richard med barnen på middag, vi kollade givetvis Melodifestivalen ihop och GIVETVIS vann rätt låt!
Go Charlotte Go! I love her! tycker hon är bra, duktig, ödmjuk och arbetsam!
Låten var oxå bäst, gillade även "tvillingarna" som pojkarna röstade på.
Hela lördagen var Måns och Nils på Måns första Ishockey turnering i Höör.
De åkte vid 07.30 och kom hem 19.30.
Nils sa att det var skit bra planerat och ordnat, föräldrarna behövde i princip bara knyta skrillorna ( inte min man då, han stannar ju givetvis hela dagen och tittar intresserat) sen tog tränarna hand dom dem, de blev bjudna på 3 måltider och massa fika under hela dagen!
Malmö Redhawks (Måns lag) vann hela turneringen (6 matcher) och Måns var lagkapten och fick gå fram och hämta priset.
Han var så hög av glädje när han ringde hem och berättade allt,  att lilla mamman här hemma blev så rörd!
Så Roligt!
Nu hoppas jag bara på att bli friskare och bättre.....nu har jag ju vilat iallafall.
I Påsk åker vi förmodligen till Kalmar (om jag mår bättre)!!!


Kommentarer
Annelie

Stackare! Hoppas, hoppas att du blir helt frisk snart! För vår del blir det tyvärr inte Kalmar i helgen. Vi var i Sälen i förra veckan, många, många timmar i bil för barnen vilket gör att vi väljer att stanna här. Vi vet dock att vi åker dit i sommar någon gång. Det vore så himla kul om vi kunde ses då om inte förr. Vi borde planera in det på något sätt! Kram Annelie

2008-03-19 @ 14:20:22
Malin

Glad påsk och krya på dig...

2008-03-22 @ 10:15:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0