Fredag 7/3

Idag har vi varit lediga, Jag, Ninni och Kalle.
Vi promenerade, Kalle cyklade bort till Nils kusin och var där hela förmiddagen, fikade och lekte.
Karin och Svante var där oxå.
Sen gick vi hem och mötte upp Måns och Petter som kom från skolan.
Jag har varit sååå trött idag, men det är väl inte konstigt så som man jobbar och sliter.
Och så fort man slappnar av kommer ju tröttheten, men det får den väl göra.
Kalle fick hänga med Måns med hem till Petter och det tycker han är så kul!
Då känner han sig stor och "med i gänget".
Och ja, han ÄR faktiskt stor nu, och riktigt 6-årsharmonisk.
Det är väl så det ligger till i en familj, att alla barnen är i olika utvecklingsfaser.
Så när en är "jobbig" är den andra lugn...och den tredje typ....helt galen eller nåt.
Just nu är det nog så i vår familj.
Kalle lugn, Måns krävande och Ingrid 2 årstrotsig.
Och ibland har man ju inte dära tålamodet utan man bara skriker rakt ut!!!
Men jag tänker ofta på att man iallafall ska vara rättvis !!!!!
Men GUUUD vad jag är stolt över mina barn!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0