Fredag 14/3

Dagen började på factory men efter ett par timmar var jag tvungen att gå hem, jag är sååååå förkyld igen!
Och bara stod nös och kände mej som jag var i en glasbubbla.
Så efter hämtning av småbarnen, Måns och Nils var på Måns ishockeyträning, ringde jag för första gången och sjukskrev mej på Insight imorgon.
Och min chef hörde bara på min röst för att förstå vad det vad jag ville.
Men det var nog första gången jag sjukskriver mej själv.
Men då ÄR man sjuk.
Imorgon ska Måns med sitt lag på ishockey-cup i Höör, så Nils och han ska köra tidigt imorgon bitti.
Jag och de andra busbarnen stannar hemma och ska försöka kurera mej.


Kommentarer
Annelie, Höllviken

Hej Johanna!

Ville bara säga att
du ska krya på dig och ta hand om dig lite. Jag tror att du behöver lite vila. Jag är också förkyld igen. Jag har köpt flytande vitaminer på hälsokosten som ska vara bra. Hoppas att de är de sista förkylningarna för säsongen. Våren är ju här!!!! Tänkte titta in på factory någon gång nästa vecka. Jobbar du?

Vila och ha det bra med familjen. Själva ska vi till kompisar och titta på melodifestivalen. Jag älskar den men min man är väl inte så intresserad.

//Annelie

2008-03-15 @ 14:34:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0