Torsdag 19/6

Nu har barnen haft avslutning på dagis ckså.
Karl blev avtackad, tillsammans med alla hans 02:or kompisar.
Dagis ordnar alltid sååå fina avslutningar, först var det sång i kyrkan.
Ingrid, hon stod och sjöng så fint och vinkade glatt till mej, Nils och Måns.
Och Karl, han kunde nog Alla sångerna, duktigt!
Efter var det som sagt av-tackning av de barn som i höst börjar skolan.
Och fröknarna fick presenter och sen var det tårt-kalas, som vanligt.
Alla familjer får baka sin egna tårta (men alla får smaka) och i år var det tema från "Majas alfabet".
Så alla hade lagt ner både fantasi och kreativitet! Kalle hade bett mej göra en K-tårta (K som i Karl).
Det var jättesorligt att även tacka alla fröknar som tagit hand om vår Karl i 4 år!!!
Jag blev så rörd, TUR att Ingrid har 3 år till på dagis, annars vet jag inte vad jag skulle gjort!?
Så det var en sån trevlig, solig, somrig härlig eftermiddag på dagis och jag var helt lycklig av hela spektaklet.

Annars har jag jobbat både på Factory och Insight.
Erik och Anna har bott här.
Anna har ju köpt en fin gård här som skall renoveras,

Jag har jobbat på Factory idag, 10-19, 40 % på hela sortimentet och det var helt hysteriskt, milt sagt.
Jag är nu så in i helskottas trött....både psykiskt och fysiskt och orkar inte med mycket mer.
Och i morgon är det Midsommar och det ska bli kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0