Onsdag 25/6

REA! REA! REA!
Jag SPYR på rea, det är bara skit helt enkelt.
För det första är det inte "våra vanliga" kunder utan folk som bara rafsar omkring och slänger och sliter omkring sig.
Idag har jag och Sara nästan fått nervsammanbrott!!
Kort-terminalen bröt ihop, o telefon-faxen funkar knappt....och vad ska 2 blåsta bort-tappade blondies göra???
Vi ringde runt och fattade inte vad de olika teknikerna sa om sladdar o kontakter.....det råkar i och för sig vara en hel jäkla "mess" var det gäller städning, sladdar o grejer på Factory.....så där skulle vi leta o förklara och för det första hitta rätt sladd bland 1000 st.
-Skicka hit ngn!!! skrek vi, Ngn som kan!!! EN MAN till exempel.
Allt löser ju sig, och som tur var bröt vi ihop av skratt men i såna tillfällen behöver man någon som är en typiskt teknisk, ordentlig typ som bara reder upp allt!
Jag är BRA på mycket!!!! men inte allt...
och Sara då.....hon och teknik!?
Så det var en lite trög dag, kan man säja.
På stan hölls det ngn slags lands-festival....ngt franskt stånd med ost, ngr polacker med "bauta"-blommor, tex boxbum.
Jag köpte 2 helt onaturligt stora för 150 kr STYCK!!
279:- får man ge för en pyttepytteliten handbollsstor på dyra exklusiva Vellingeblomman.
Så nu ikväll efter mitt heltidsarbetande har jag nu planterat dem på baksidan i våra 100 år gamla krukor som "Gubben" lämnade kvar.
Och Nils kollade på fotboll....
Han tyckte det var onödigt med fler växter och dyrt... osv..........................................
Men när han såg hur fint det blev han nöjd....(Johanna= skaka på huvudet).
Det var ju kul att Tyskland vann, speciellt för Karin o co i Hamburg!


Kommentarer
Anonym

hej

vi är jätteglada att vara i final!!!!

jag tycker det är riktigt bra att ha 2 lag att heja pa,

det ser jättemysigt ut pa baksidan, krukorna är ocksa jättefina och brosan skall bara ta och halla kä...n!!

jag tror att jag maste exportera boxbum till sverige helt sjukt dyrt,

kram karin

2008-06-26 @ 21:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0