Måndag 30/6

Upp tidigt och in till stan för att inventera på Factory, men det gick rätt så bra.
Jobbade sen hela dagen, supermycket att göra!
Och medans jag jobbade bokade jag in 11 st modeller mellan varven till Stylist-jobb på Tis och Ons.
Jag ska inte vara med, men dem på reklambyrån ska vara SÅÅÅÅÅÅÅÅ tacksamma att jag på så kort varsel bokat in 11 modeller som ska kunna just den tiden tillsammans med andra modeller.
Ok, jag fakturerar ju men det är faktiskt rätt mycket jobb med det!
Nils hämtar barnen hela veckan, och Måns skulle ikväll sova över hos Oliver (gammal dagiskompis som är 1 år äldre och går på annan skola) så han var ju ÖVER-lycklig.
Snälla familjen Schott ska sen ta hand om Måns hela dagen, så han slipper gå på fritids.
Tog bussen hem, och då är man hemma så sent, men vi åt middag hela familjen med Anna iallafall.
Har sen sutiit och bokat modeller, de sista och fixat med kommande jobb.
Jaaa.....det tar aldrig slut!
Men imorgon efter jobbet ska jag och mina gamla "mamma-kompisar" Liselotte och Valli gå o käka sen ska vi på filmen SEX AND THE CITY!
Såååå jag sett fram emot det!
Jag ÄLSKAR verkligen 6 & the city och alla säjer att den är SÅÅÅ BRA!
Jag har ju alla dvd (6st) så man är ju uppdaterad av vad som hänt!
Det ska bli så kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0