Tisdag 8/1

Ååååh vad jag HATAR bilar!!!!
Igår när jag skulle iväg på en massa ärenden, handla (som vanligt), biltema (brandvarnare, musfällor), expert (lämna tillbaka antenn), startade inte bilen när jag stog på Svågertorp.
Sånt börjar jag nästan.....gråta över!
Och jag orkade inte göra mej till heller med att gå ut och snacka in mej så ngn kunde hjälpa mej, för jag kände mej verkligen sådär hjälplös.
Nils kom från jobbet (7 min därifrån) och startade med start-kablarna, så förmodligen är det "bara" batteriet.
Men jag orkar bara inte.......att den ska gå sönder, ens liv funkar inte om inte bilen funkar.
Jo, om jag går till dagis med 2 trotsiga barn varje morgon (tar 1/2 tim) och sen går till busshållplatsen och tar bussen som atr 30 min, och sen jobbar och sen tar bussen hem och sen GÅR hem i mörkret med 2 ännu trotsigare och trötta barn och inte har handlat eller nåt.
Men Nils har köpt lågpris-batteri på Biltema i kväll och jag bara HÅLLER TUMMARNA


Kommentarer
Malin

Jag med... håller tummarna alltså. du ahr iallafall en man som kan starta bilen med start kablar..

2008-01-09 @ 10:04:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0