Tisdag 5/2

Efter DRÖMT om Miljoner...
Var jag på Frukost-fika med Ingrid på hennes dagis.
Så himla mysigt fröknarna ordnat!
Tända ljus och frukost till mammor, pappor o barn.
Ingrid var så stolt över sin mamma (såklart!), hon satt fint med mej hela tiden och smaskade macka.
Sen stannade jag kvar sist (såklart) coh satt och pratade med fröknarna och tittade på Ingrid (såklart) och studerade min dotter som busade runt som en liten buse.
Hon och kompis Bella, styr och ställer, sen ÄÄÄÄÄlskar Ingrid bebisar, och hon både pussade och kramade Siri 1 år, säkert 10 ggr.
Vid kl 10 skulle jag jobba på Insight i H-viken, och det gjorde jag till 17.
Hämtade barnen och fixade med dem till Nils kom hem (efter SEN bil-service).
Så, vid 19 satte jag mej i bilen IGEN, och körde visserligen bara....till Mobilia, men för att jobba igen.
Fixa och låna ihop Stylist-kläder/ grejer tills imorgon.
Vi ska fota för REXAM, (gamla PLM), 6 modeller osv.
Så det var ju tvungen att fixas....

Nu sitter jag här och kollat "Gynning" (hon är såå rolig), mellan Mannen och Svägerskan Anna, (som kommit ner för att börja sitt nya jobb i Lund).
Och jag har svinont i huvudet och har förmodligen fått bihålsinflammtion!
Alltså,....när ska alla våra sjukdomar sluta!?
Jag orkar inte.......jo, om jag vann 5 Miljoner :)


Kommentarer
charlotte

Låter som ett så fint dagis Ingrid och Kalle har. Jobbigt med sjukdomar. Ligger själv däckad av influensa. Jag tror att du måste vila lite för att bli frisk fortare.
kram Charlotte

2008-02-06 @ 08:06:15
Annelie, Höllviken

Hej,

Vad roligt att jag hamnade här! Vi brukar stöta på varandra lite överallt. Jag bor i Höllviken och har en flicka och en pojke. Var precis ute på nätet och sökte efter French Sole och hittade din blogg. Jag har också bihålsinflammation. Har du Nasonex nässpray?? Krya på dig!

Nu tänker jag klicka hem ett par rosa ballerina.

/Annelie

2008-02-06 @ 17:35:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0