Tisdag 26/2

Satt hemma och jobbade hela förmiddagen ang stylist-jobb!
Åkte sen till stan för att låna rekvisita till Köks-fotografering imorgon.
Gick förbi ZARA, ååååh vad fina barnkläder de fått in nu, riktigt gulligt!
Hämtade Måns tidigt, hem och byta om, hämta småbarnen och sen till Rosengårds ishall för Hockey-träning.
BINGO! För 1:a gången var vi i riktigt god tid!!!!! Måns satte tummen upp :)
Jag och barnen stod o kollade in store-brossan, Ingrid hejjade på.
-MÅÅÅÅÅÅÅÅNS! Jag vinner!!! skrek hon.
Men lilla Ingrid, man kan ju inte störa spelarna på planen, speciellt inte en liten rosa-klädd liten lillasyster!
Nils kom och vi avlöste varandra.
Så vi andra åkte hem och fixade!
Detta är alltså mitt nya liv, stå vid en hockeyrink och snöra skrillor.
Men jag tycker faktiskt det är lite kul (jaa...., hör o häpna).
Sen är det ju så kul att se ens barn bli lyckliga och glada av ngt de gillar så mycket!!!
Men visst skulle man ibland behövt en liten "Alva" (madicken-piga) som gjorde de dära som bara måste göras...
Eller en mor eller farförälder som tyckte det var roligast i världen att köra runt med ens sporttokiga barn!
Men Nils gör det så gärna och jag börjar oxå tycka att det är en HELT ny värld som öppnat sig.
Inte bara rosa-glitter-pipinett-världen alltså....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0