The Helg 2-3/2

I Lördags jobbade jag på Insight, i Höllviken hela dagen.
Nils var på pojkarns hockey-träning med lillasyster.
Efteråt lekte pojkarna Ingvarson med bröderna Schott, (Oliver 9 och Jonthan 6).
De har alltid så kul ihop de 2 syskonparet!
Jag hämtade upp dem efter jobbet och åkte sen hem för att svida om och utfodra barnen.
Sen var vi bjudna på middag hemma hos Sandells i Skanör.
Även "Danskarna" och Timmelins var där, så det var himla trevligt, gott och mysigt som vanligt!
Tyvärr blev Kalle sjuk.....(ovanligt ....i vår familj just nu.), han klagade över öronvärk.
Han fick ngr örondroppar av sjuksyrran Christina, och sen på natten sprack förmodligen hans trumhinna.
Lille Kalle! Synd om honom, och taskigt av oss att inte åka hem!.....

På Söndagen var hans öra bättre..men vi var hemma och tog det lugnt.
Jag är fortfarande döds-förkyld.
Förrutom Måns som var på Bowling-kalas hos klasskompisarna Petter och Vilma.
Det tyckte han var sååååå kul!
Vi andra har "chillat" och inte gjort ett dyft.
Ingrid har lekt frisör med både Pappa och storebror Måns.
Hon är så stor och företagsam, lilla Loppan.
Jag jobbar nu 9 dar i sträck (Factory, Insight och Stylist), men det ska man ju vara glad för.

Igår var det 3 år sen min pappa Lennart dog, och det tyckte jag var lite tungt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0