Onsdag 6/2

Jaha Still Going Strong!!!
Jo, man är väl inte ett "arbetar-barn" för intet!??? :)
Stylist jobb för REXAM hela dagen med ny fotograf men med gammal reklambyrå.
KUL! (i studio hela dagen, förutom 1 bild, då var vi på "Locations")
Modellerna (6) var strålande och även jag.....så vi hade en rolig och skrattig dag!
Jag MÅR BRA när jag får arbeta!!! OCH med exempelvis sånt här.
Men jag är SJUUUUUUUK och jag har fortfarande ont i bihålorna, så snart får de väl borra ut allt mitt var (i pannan) blev jag skrämd av.
Snälla Anna hämtade barnen (Kalle var hos Adil).
Jag kom hem vid 6, och då åt vi allihopa tills Nils och Måns körde in till Måns träning.
Jag la mina små Gulle-barn och det är bara för Uuuunderbart att krypa ner mellan de små, läsa bok och ligga och gosa och lukta på dem.
De är bara Sötast i världen!
Ingrid, hon sa:
-Åå Mamma, Ninni gosa Mammas tutte!
Hon är fortfarande så bröstfixerad och tycker det är det mest normala i världen.
Jag är typ hennes gose-djur
Nu ikväll har vi suttit och snackat, Anna, Nils och jag.
Men nu ligger jag i sängen, Ingrid,hon ligger i princip omslingrad runt hela mej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0