Onsdag 27/2

Stylist-jobb för Kaptensgården (Canada kök) hela dagen! Tillsammans med min man Nils och Fredrik (Nils chef o kollega- fotograf).
Det gick förhoppningsvis bra!
Måns är på MFF träning med Nils och Svägerskan Anna har kommit hit.
Hon jobbar numera i Lund, så hon kommer nog bo här en del.
Ninni klarar sin första start på avd. Nyckelpigan bra!!!
Bara på ngr dagar tycker jag hon snackar såå bra och såå mycket!
Idag när jag hämtade henne satt hon med sina 2 kompisar (Bella och Matilda) med varisn docka och hund och lekte i dockvrån...
De var på väg till fest! sa dem.
jaja...jag vill nästan inte att hon ska bli större, hon växer ju så det knakar.

Imorgon jobbar jag på Factory och då kommer tydligen 3:dje leveransen av Odd Molly, och ni kan ju bara tänka er vilken kaos/ hysteri det kommer vara då!
Kul, men jobbigt...men innan dess måste jag lämna tillbaka all rekvisita från fotograferingen idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0