Miljoner/ Miljoner

Still sick, nu får jag väl bihålsinflammtion på köpet.
Men men...jobbat på Factory idag 10-12, sen körde jag ner till "Hölle" (tonåringarns slang för H-viken).
och jobbade 13-20 på Insight.
Nils hämtade barnen, som sov när jag kom hem.
Fruktansvärt va!?


OM jag vann ja, typ 5 miljoner skulle jag:

1. 1 Miljon skulle jag betala in till Hus-lån (lite lån är det alltid bra att ha, har jag läst ngnstans).
2. 1 Miljon skulle jag bjuda familj och snälla vänner på värsta lyx-resan!
3. 1 Miljon till Välgörenhet (e det för snålt??).
4. 1 Miljon skulle jag köpa lägenhet i Biarritz (inte för att det finns ngn sån billig, men ett rum då???).
5. 1/2 Miljon skulle jag investera i mitt hemliga projekt.
6. 1/2 Miiljon skulle jag tok-shoppa kläder, skor, mat, vin, inredning och PRESENTER till alla!


Kommentarer
Malin

Du är tapper du ska bli så mysigt att ses och lite vin slinker nog alltid ner..

2008-02-05 @ 21:33:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0