Lugna helgen 23-24/2

Ja, en Lugn helg har vi då haft.
Fast lugn blir det ju aldrig med 3 barn!!! men kanske oplanerad helg har vi haft.
Pysslat i nya "office-rummet", det blir ok men man vill ju alltid ha dyra fina designermöbler men det får duga med det vi har nu!
Måns bästis Petter sov över i Lördags och de hade så kul!
De kollade melodifestivalen och röstade och höll tummarna.
Sen låg de och gap-skrattade tills klockan 23 säkert!
Det e ju så underbart att se de 2 små bästisarna!
Fotboll för hela slanten, både ute på ängen och även fifa-07/ playstation.
Kalle har hängt på de stora, och det går himla bra, han är ju så rolig.
Idag, Söndags har han gått omkring i kalsongerna hela dagen.....och fast jeansen legat på stolen och vi tjatat, så kom de inte på, på hela dagen.
Han är i sin egna värld och bryr sig inte så mycket.
Herregud!
Ingrid, hon hänger oxå på och leker antingen med pojkarna eller så sitter hon faktiskt isitt rum och pysslar med dockorna.
Fast bäst, tycker hon om att sitta i Pappas knä framför datan, då trivs hon!
Imorgon börjar hon på sin nya avdelning (men med gamla kompisar).
I fredags förmiddag var hon och jag där och lämnade presenter till hennes numera gamla fröknar.
Jag blev så rörd när jag skulle tacka och säja hur mkt vi trivts och hur mkt vi tycker om dem, att jag började gråta...
Typiskt mej! Men jag har tyckt så mkt om dem och det kändes så sentimentalt alltihopa!
Jaja....det nya blir nog bra det också!
Nu har vi ätit glass i sängen och Nils har varit så duktig och lagat bilen, så nu har jag en bil igen....det har varit lite jobbigt att gå fram o tillbaka till dagis och bussar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0