Fredag 22/2

ÄNTLIGEN ledig och lite.... Sport-lov!
Jag och barnen har haft en Härlig dag!
Pojkarna "tvingade" mej till ROSEYARD igen!!!
Så det var bara att lyda, packa in skridskor och utrustning i bilen och köra raka vägen till Rosengårds ishall.
Så där stod jag och knöt skrillor och Ingrid hjälpte till.
För Pojkarna ÄÄälskar att åka och det är så kul att se!
För det första är det GRATIS att åka i is-hallen, och bara DET är ju fantastiskt!
Tyvärr hade Bert stängt, så några 12-kronors-miff-mackor blev det inte!
Det var bara kanske 10-12 styckna där så det var mkt space att åka på, kan man säja.
De är helt genomsvettiga när de åkt ngn timme sådär, duktiga!!!
Kalle lekte "ta-fatt" med ett 15-årsgäng och han fick åka minsann..........
Efter all skridskor åkning (ska banne mej köpa ett par) åkte vi till Höllviken och åt på Burger King.
Sen hade jag lovat pojkarna "Sportlovsbio", ALVIN & GÄNGET.
Så Ingrid och jag satte dem på bio med popcorn och godis, Ingrid var först helt förstörd när hon insåg att inte hon fick gå med.....när hon fick gå med mej in i salongen för att se att Måns och Kalle kom tillrätta.
Sen gick hon runt på Toppen-Gallerian och berättade för alla hon träffade att:
-Måsch och Jajje ä BIOOO!
Vi gick runt och träffade folk, hälsade på Christina på Kings and Queens.
Fikade på Mynta och träffade GammelMorfar och Inga.
Ingrid, hon satt och pratade i ett med Morfar och han förstod nog inte ett skvatt av vad hon sa (hon pratar MYCKET med lite obegripligt).
Måns och Kalle var ÖVER-lyckliga efter bion och tyckte den var såååååå bra!
Ikväll har vi ätit och barnen somnade tidigt, efter en sen kväll igår och en intensiv idag.
I helgen är jag LEDIG!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0