Fredag 15/2

Har jobbat på Factory idag.
Och det är SOL ute!!!, fast kallt...
När jag hämtade barnen var de ute och alldeles rödrosiga i ansiktet, så gulligt!
Nu går vi ju fram och tillbaka från bussar och dagis och hem, men det går rätt bra!
Ikväll är det Tacos och Let´s dance i vanlig ordning, men barnen ska läggas tidigt.
För de har valt att titta på Melodifestivalen imorgon.
Och när de är uppe sent på Fredagskvällarna, orkar inte Nils med dem på Lördagarna, när det är hockey och de är trötta och griniga.
Nästa vecka är det Sportlov! och jag hade gärna velat åka på ngn Sportlovs- resa.  :)
Men....vi jobbar ju och barnen får vara på dagis och fritids, men fröknarna brukar ofta hitta på ngt kul för de barnen som är  på fritids då.
Och det är ju fantastiskt bra för de barn som måste vara där!
På fredagen är jag ledig och då har jag lovat hitta på ngt kul, kanske simhallen eller bio.
Nu ska jag gosa med MÅNS, KARL och INGRID.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0