Torsdag 4/12

Nu har jag iallafall börjat köpa Julklappar.....och det stryks sakta men säkert på min Jul-Lista!
Om jag hade typ 250.000 kr som jag BARA VAR TVUNGEN att köpa julklappar för (annars brann det inne), så skulle jag tycka det var rena rama Drömmen.
Tänk bara att få köpa de dyraste Louis Vuitton väskor till mina svägerskor, en massa 10.000-lappar i kuvert till dem som behövde det...Guld-smycken, rese-checkar, dyraste Champagne till Matilda, Mulberry väska till Siggan och jaaa...det skulle vara så roligt! (knepig tanke va!?).
obs! (så ingen tar illa upp, inte för jag menar att ngn skulle vara i behov av detta, utan BARA för att Lyxa och överraska!!!!
Annars har jag jobbat på Insight idag, det var kul.
Jag längtar tills imorgon, för på dagen åker jag och Poonam och min Gud-son Alexander och Poonams mamma (som jag tycker såååå mycket om) till Köpenhamn för att lyxa (det kan jag väl vara värd!?).
Sen på eftermiddagen checkar jag in på Mäster Johan (vann ju en Hotell natt där för 1 år sen), och eftersom min käre make envisas med att minsann köra pojkarna till Hockeyn, får jag väl ligga där själv i badet, fila fötterna och sippa på ett glas Champagne.
När han sen förhoppningsvis kommer, ska vi ut och käka ngn stans (har inte bestämt oss), för att sen gå på MAMMA MIA!
Och sen få sova......på Mäster Johan
Det ska bli såååååååååå Lyxigt och härligt, kommer inte ihåg när bara jag och Nils var själva och "unnade" oss ngt.
Snälla, Söta Super-Sigrid ska hämta Ingrid och passa de 3 barnen (TACK! Sigrid).
Annars har jag julpyntat en massa hemma...kom på att det äve vore fint med en krans på grinden, lite American-Look...I like!


Kommentarer
Malin

Hoppas ni far det mysigt pa hotellet sa fina jul dekorationer. Sjalv kanner jag mig toatlt jul off har inte ens kopt en adventskalender till mina stackars barn.

2008-12-08 @ 12:10:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0