Tisdag 16/12

Klockan 06.20 satte sig jag och Nils oss upp i sängen!
-Var Var det!????
Hela Huset skakade och jag blev LIV-rädd!!!!
Nils gick upp o kollade i trädgården om det var en pansar-vagn som försökte köra borra i huset eller ngt.
Slog på Nyheterna som inte först visade ngt om det....sen förstod vi att det faktiskt var en Jordbävning!
Otroligt men sant, 4,7 mättes det upp på Richter-skalan, riktigt Läskigt!!!!
Nils tyckte det var coolt, eftersom han alltid velat vara med om en jordbävning och Ängsliga jag blev rädd och tänkte genast på efterföljderna...och fick mej en tanke-ställare!!!
Tänk om ngn hemsk natur-katastrof skulle hända..när man tex jobbar och inte vet vart barnen är och familjen inte är samlad.
Den tanken kan jag inte tänka för då blir jag Gaaaaaaaaalen!
Måns hade oxå vaknat medans Ingrid och Karl sov sött.
Usch! Jag blev faktiskt Rädd!!!
Jobbade på Factory hela dagen, Måns och Karl var i stan med sina klasser för att kolla Jul-krubban i Sankt Petri kyrkan och äta på Mcd.
Ikväll ska jag kolla på Lilla syster Matilda som spelar med bandet December Darling (kolla youtube).


Kommentarer
Veronica

Satt faktisk och kollade på youtube när jag gick in på din blogg..vad coolt att ha en sån syster!

December Darling är ett bra namn.

2008-12-16 @ 23:11:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0