Söndag 28/12

Idag har jag blivit GUDMOR till Freddrik ALEXANDER Joakim.
Jag fick både bära, hålla mitt gudbarn och läsa en dikt i kyrkan, Limhamns kyrka var mkt fin!
Efter dopcermonin var det Middag på Steakhouse i Malmö och Fest!
40 vuxna och 10 barn, och en delikat 3 rätters middag bjöds det på med massa vin...
Eftersom Nils och Måns åkte redan igår upp till Mörrum för Ishockey-turnering ( och bodde på Hotell med hela gänget), så var det bara jag och Karl och Ingrid.
Men båda 2 skötte sig så utmärkt, både i bänkarna medans jag stod där framme och även på Dop-festen.
Kalle var ju äldst, så han fick lite pondus, Ingrid var jättebusig och lekte sprang runt.
Tills serveringspersonalen sa till mej:
-Är det din lilla super-prinsessa som ligger och krälar på Restaurang-golvet!?
-Busig men Otroligt väluppfostad!
Ja, de såg väl hennes killiga bus samtidigt som hon VET och kan smila upp sig när det gäller...
Festen var OTROLIGT trevlig! Och en massa trevlig gäster var där. (foton kommer snarast).
Alexander fick av oss:
Georg Jensen barnbestick
Svarta Lära-Gå Lackskor
Ljusblå prickiga lakan jag sytt

Nu är jag hemma igen och Måns och Nils har kommit hem.
Malmö Redhawks vann hela Cupen.
De spelade 7 matcher á 20 minuter och vann som sagt hela Finalen!
Så det var en helt OTROLIGT trött kille som Nils bar in i kväll.
Nu är jag ledig imorgon och vi ska INTE GÖRA ett dugg, tror jag.
Måns och jag ska Soooooooooooova!
För jag känner  mej som en utschasad utarbetad kvinna, som behöver rekonditionering.
Sol, bad, och relaxing är vad jag behöver, eller rättare sagt är i behov av!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0