Måndag 8/12

Helgen var ROLIG och intensiv, som vanligt i vår familj!
Varför kan vi inte vara lite normala som alla andra....?
I Fredags åkte jag iallafall till Copenhagen, Ingrid följde med. Ingrid gillar ju att åka buss o tåg, så det gjorde vi ,mötte upp Poonam, Natalie, Alexander och Jeanette (Poonams mamma) där.
En SUPER-trevlig dag, och flickorma tycker det är så roligt att träffas (NEJ! de gick inte bara i affärer)...
De provade skor på POM DÁPI ( de dära barnskorna för MINST 1000 kr styck) och huserade runt på min ÄLSKLINGSaffär, Créatex Jeunesse.
DÄR hade de faktiskt REA och för första gången hittade jag barnkläder från MARIE-CHANTAL (som jag kollat runt överallt i London b.la....hon prinsessan som designar barn-kläder).
JA! Jag är en barnklädes-fettishist (stavas det så?).
Efter en dag i Copen åkte vi tillbaka till Malmö, mötte upp Siggan som tog Ingrid i vagnen och tog bussen hem.
Jag checkade in på MAY FAIR/ Tunneln (det hade blivit strul med Hotellet på Mäster Johan, men som kompensation fick vi ytterligare en natt på Mäster J...).
Jag hann med ett bad, snabb-sminkning...tills Nils kom kl 7!!!!! (han hade kört pojkarna till ishockeyn).
Så vi rusade till LemonGrass, nästan slängde i oss maten och halsade...typ vinet, för vi var såååååååå försenade, TYPISKT OSS!
Taxi till MAMMA MIA på Malmö Arena, Musicalen var BRA! otrolig musik och dans men trist nog jämförde man med filmen, som JAG tycker är Super!
Jag var helt slut sen på kvällen....men Nils ville ut o festa....Hm....så vi drack drinkar på Rasoir på Savoy.
Vaknade upp lite halvtrötta...på morgonen.
efter frulle och lite koll på stan, åkte vi till Ishallen på Rosengård och mötte upp pojkarna, som Anna kört.
Båda 2 spelade match och det var såå roligt att se, de är så coola på isen!
Väl hemma tog vi det lugnt och åt en god middag.
På Söndagen jobbade jag på Insight, och Nils hade full rulle med barnen.
Farfar o Farmor hälsade på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0