Fredag 19/12

Ögonen blöder, jag är så trött!
Nils oxå, Skol-jul avslutning i morse. Det är ju alltid lika fint och roligt att se.
Både Måns och Karls klasser sjöng.
Jobbade sen på Factory.
Ingen hockey dag p.ga Rosengårds kravallerna, (Och Måns som vill bo där....).
det spelar ingen roll hur tidigt jag börjar med jul förberdelser m.m för jag känner ändå stressen.
Barnen är helt förfärade över att vi inte köpt ngn gran och inget julgodis har vi gjort!
JAA! Jag har lovat Måns pyssla, slå in, baka och fixa på Söndag.
Han är den som är mest Traditions-enlig...det ska EXAKT som det alltid har varit.
Har köpt 6 and the city cd (inte filmen då) utan film-musiken, och den är faktiskt RIKTIGT BRA!!!
Och det är ju faktiskt så...att ALLA vill ju faktiskt vara Sarah Jessica Parker, allas "CARRIE"!


Kommentarer
Veronica

Tycker vi är bättre, eller åtminstone på god väg..

Och gran och julgodis. Tänk när det kommer en köpvideo med en lysande gran, så som det finns akvarium eller brasor. Jippie!!

2008-12-20 @ 00:57:21
johanna

nja....jag vill nog ha den genuina granen som doftar och barrar, det är så kul att dammsuga barren ;)



//

Johanna

2008-12-20 @ 08:28:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0