Tisdag 12/8

Har mest jobbat med Styling jobbet (Sparbanken 18 26) som aldrig tar slut...........
Visst helt ok, men det har verkligen dragit ut på tiden, men det beror på vädret, i och med att det är så många image-bilder utomhus, och det typ regnar hela tiden, så därför tar det aldrig slut.
Lasse berättade om Henri Lloyd som han ska fota på Bahamas :)
Där finns det en slags väders-försäkring med (om nu det inte går att fota pga vädret) på 35 000....EURO!!!!!!!
Jovisst, det skulle finnas med på detta Bank-jobb :))

Måns går denna vecka på ishockeyläger i Malmö (endast dagtid).
Och Karl på Tennis-skola, 2 1 /2 tim per dag.
Jovisst vi drillar våra barn att bli proffs inom en snar framtid :)
Skämt o sido, Måns ÄÄÄÄlskar det och skulle egentligen oxå gå på tennisen, sen dök då ishockeyn upp, och han valde då denna.
Så Kalle går själv på tennisen, men tycker det är kul.
Han kan behöva ha ngt själv, stackars mellanbarn!
Han har varit lite understimulerad efter semstern och ett tag var jag helt rädd över att han höll på att bli spel-beroende.
Men han är verkligen ett sånt barn som behöver struktur och stimulering, så tennisen har gjort han gott!
Ingrid, hon "hänger" mest.
Nils och jag försöker trixa o fixa med logistiken, med hämtning och lämning, jobb o allt.
Så idag har Siggan varit b-vakt, imorgon Pauline och även på Torsdag.
På fredag får Kalle och Ingrid börja dagis och fritids, då är tennisen slut.
Imorgon är dett utsatta datumet för min lillebror August och hans Malin lilla bebis att komma!!!
Och jag kom mej själv med att faktiskt längta till att bli faster, det ska bli så skoj!
En liten bebis, och faktiskt en liten kusin till mina barn på MIN sida!
Spännande.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0