Söndag morgon 24/8

Jaha...här föds det bebisar omvartannat!!!
Igår kl 20.00 födde Poonam en liten son, Natalies lillebror.
Vi vet inte vad han ska heta än, men han föddes dagen efter Natalies födelsedag.
Big Baby, 4290 g och 54 cm lång.
Allt gick bra, och jag fick veta det redan klockan 21 på kvällen.
Så nu är det helt stressigt med allt jag måste sy till dessa små bebisar.

Igår ÖS-regnade det HELA dagen, Måns spelade match, jag jobbade och stackars Nils fick släpa med 3 barn i regn, inte populärt.
Men skulle jag sjukskriva mej?
På kvällen tog vi det lugnt, Pauline var hos hos hela kvällen och vi käkade god mat.
Jag skjutsade henne till stallet och har nu bokat ridlektioner av henne både till mej och Ingrid.
Idag har Annas jobb hyrt hela Tosselilla (helt hysteriskt tivoli) så vi ska dit hela familjen med Anna och Pauline!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0