Onsdag 13/8

Idag blev jag faktiskt klar med mitt mega stylist-jobb...Sparbanken 18 26!!!!
Congratulations!
Känns skönt, och vi hann med solen på förmiddagen innan himlen blev svart och det började regna.
Men nu känns det även sorgligt...det gör det alltid efter ett projekt.
Hoppas givetvis på fler.......
Snälla kusin Pauline 17 kom med Anna i morse och passade Ingrid och Kalle, lämnade b.la Kalle på tennisen m.m.
Ingrid gick efter Pauline HELA dagen, hack i häl och pratade oavbrutet och hon som sagt AVGUUDAR sin stora coola kusin.
Det är så konstigt, men det är nog ngt visst med kusiner, jag menar hon träffar ju inte Pauline jämt men det var bara att slänga sig i famnen och mej brydde hon sig över huvudtaget inte om!
Pauline och Karolina, ja, de är idolerna!
Kalle, han kämpar på med sin tennis och är jätteduktig!
Tycker ändå han är lite cool, som helt själv utan varken föräldrar eller syskon (som tittar på ) bara hänger på, träffar nya kompisar och tränare och verkligen tycker det är KUL!
Han har väl ärvt min överdrivet sociala sida.
Och...han är absolut inte "speedad" som han var förra veckan, när han typ mest satt o spelade.
Måns, har man som sagt nästan inte sett röken av, han går på sitt Hockey-läger 9.30-17.
De tränar på is, spelar innebandy, äter och även vilar lite med film m.m.
Även han helt "inne" på detta. Han har oxå träffat många nya kompisar.
Jag tycker faktiskt mina pojkar bara ger sig hän till det mesta och jag har nästan inte tänkt på att de kanske skulle varit blyga inför nytt och nya människor, men NEJ det är de inte.
Det är som dem bara tycker det både är spännande och roligt!!!
Det tycker jag är jättebra och jag är sååååå stolt över dem!
Anna och pauline bor här i natt och Pauline har hälsat på sin nya skola här i Vellinge, som hon nu redan gillar.
Så vi får väl se om vi får inneboende här nu i höst, för deras gård tar sin tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0