Torsdag 3/4

Idag har jag varit ledig (om jag nu är det).
Hela förmiddagen satt jag och fixade med mitt Tradera.
Åkte sen till stan för att luncha med Maria och ha vårt lilla möte om eventuella kommande planer (hemligt).
Här hemma har jag sen haft 7 barn.
Ingrid och 6 pojkar (Kalle 2 och Måns 2).
Men jag tänkte på min svägerska Karin som alltid säjer att det är så lätt att ha många barn hemma, så det var ju bara att bita ihop och serva.
Ingrid trivs ju så bra med alla killarna......
Nu ska jag på Tjejmiddag till Jeanette och jag har satt pojkarna i arbete (städa sina rum och mannen dammsuga).
Efter en hel eftermiddag med 6 pojkar!!! Kan ni ju tänka er....
Appropå UGG-stövlarna som nu gör succé.
Jag hade dem på Grillfesten på dagis igår.
Så gör de succé.
Och hör och häpna, Saras, Poonam och till och med MIN MAN tycker de är sååå as-coola och så där SURFIGT SEXIGA! :)
Det trodde jag då aldrig...


Kommentarer
Anonym

har jag sagt det?! idag hade henrik sin kompis här och de var ute och lekte och efter ett tag undrade jag var de var och kollade lite, da sitter bada högst upp i granhäcken (ca 5 meter högt) och är jättelyckliga.
-vi ville bara kolla hur allt ser ut här uppifran!!
det är bara det att granhäckens grenar inte är sa stabila men allt gick bra och eftersom de nu har sett hur allt ser ut uppifran har de lovat att inte klättra upp igen, (innerst inne tycker jag att de är riktigt roliga och pahittiga fast det skulle jag ju aldrig säga när jag spelar stränga mamman)
ha det kram karin

2008-04-03 @ 22:26:50
Malin

Fina uggs kan tänka mig att dom blir stor succse i sverige ni har ju verkligen klimatet för dom.

2008-04-05 @ 09:39:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0