Tisdag 22/4

Jobbat på Factory hela dagen.
Min man och hans syster hade båda 2 migrän....så båda 2 fick åka hem från jobbet, lite konstigt att båda var sjuka, samtidigt!
Jag var på utvecklingssamtal för Måns, och det gick så bra så bra :)
Sen hämtade vi småsyskonen, som alla nästan glömt bort.
Måns var sen på sin MFF-träning och var strålande glad när han kom hem.
Barnen somnade så Anna, Nils (som frisknat till) och jag åt sen "vuxen-middag", Richard tittade förbi och det var ju trevligt!
Jag är så glad att Våren kommit och nu sitter vi och dricker vårt kvällste.......det supertrendiga KUSMI-tea...(ja, jag vet att jag är lite jobbigt med det dära trendiga....men det är en skada! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0