Onsdag 23/4

Helt underbar Vår-dag.
Jag har inte ens haft jacka på mej, det är så det spritter i benen!!!!!
Varit ledig, så jag hade frukost-fika i Västra Hamnen med Vännina Cissi.
Snabbt och effektivt, men vi fick ändå mkt sagt tycker jag :)
Efter det gick jag i 2 utav V:a Hamnens roliga butiker, Little Lucky me (barnkläds) och Kit of Helsingor (dam & herr).
Åkte sen upp till stan och lunchade med Anna på Spot.
Sen kollade vi runt på lyxiga sunglasses och andra lyxbutiker....vi dreglade endast!
Hämtade barnen och sen hade vi ytterligare en solig dag ute i trädgården.
Vår lilla baksida är vår lilla oas!
Helt igengrodd och igenvuxen inte alls det minsta "designig"! men vi trivs så.....
Trappa där Mamma kan sitta och sola, Gräsmatta att sitta och fika på och en gunga som barnen slåss om, perfekt!
Måns och Petter lekte hela eftermiddagen och tränade på sin "sorrning" (snurra bandyklubban med bandyboll i luften utan att tappa den)....de ska visa upp det på Klassens timme på Fredag.
Nils är glad, jag är glad, Anna är glad och barnen glada för nu är det verkligen VÅR och det MÅSTE man verkligen uppskatta!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0