Måndag 28/4

Var i stan hela dagen och letade modeller.
Eller jag började med Sundsgymnasiet och Måns skola här omkring först.
Där smög jag runt som en dektektiv och letade "objekt".
Men alla är oftast hjälpsamma och vill hjälpa till...
På Möllevången letade jag efter en man 70+(med utländskt ursprung) och det var inte det lättaste.
Det är mkt invandrare men det ju inte så att 70-åringarna springer runt där precis.
Anna hämtade de små och jag Måns, sen fixade jag hela kvällen och Nils var på MFF-match.
Eller...de träffas i stan på en pub och kollar tv.
Måns fick sina första Cheap Monday jeans...(som han tjatat efter...skadad av mej).
Eller rättare sagt han fick faktiskt betala dem själv...310 (som han hade sparat) + 80 (hans månadspeng)= 390kr, och jeansen kostade 400 kr, så nu är han skyldig mej 10 kr :)
Nä, men han kan inte bara tro att det bara är att köpa.......nu har han precis fyllt år, så om han nu så gärna ville ha jeansen fick han bekosta dem själv, och det gör han så gärna.
För han var såååå GLAD för sin dö-skalle jeans! (fotbollskompisarna i stan har ju sånaaaa!).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0