Måndag 21/4

Nu dag, Ny vecka!
Har varit ledig från jobb idag.....men jobbar alltid hemma.
Men jag slapp köra bil iallafall.
SYTT, SYTT och SYTT....massa nya beställningar.
Måns och Petter cyklade hem efter skolan, och lekte här hemma.
Hämtade barnen tidigt och hade faktiskt en skön eftermiddag ute på vår baksida i solen.
Ingrid och Kalle älskar som sagt att gunga....OCH fika.
Sen satt jag och småsydde i solen, och Kalle hjälpte till att rensa alla mina knappar.
Sånt gillar han Kalle, att rensa bland knappar och välja ut de finaste.....discoknappar!
Sen åt vi Annas älsklingssrätt (kyckling,ris och currysås).
Nils åkte in till stan för att kolla MFF match på ngn pub, Anna tränade med kusiner och jag var hemma själv.
Alla 3 barnen har nu kommit in i "Madicken-hysteri"...de älskar alla att kolla på Madicken, och ligger o fnissar.
Sen skulle tydligen alla sova i våran sång, så de låg och slogs tills de somnade.
Och när de sover........är de ju såna söta små änglar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0