Måndag 15/4

Visst är det Coolt!
Ingrid och Jennifer Lopez har the same taste/ style......ja...samma stil helt enkelt!
Fast Ingrid har då dockvagn och Jennifer den stora till hennes twins.
Silver Cross, Orginal!
Visst är det "Kingit"????

Jag är redan trött...och veckan har precis börjat.
Imorse hade jag möte på ID ang stylist-jobb på Onsdag.
Träffade en ny fotograf, Emma, ung tjej som egentligen bodde i London (kan det heta Clampton nånting......).
Hon var iallafall urcool och käck, så det känns kul att jobba på Onsdag.
Efter det fixade jag en del ärenden på stan.
Bytte b.la en bok Måns fick i present.
Han läser bok efter bok nu på kvällarna.
Favorit just nu: LASSE-MAJA böckerna.
Det e precis som om han "knäckt koden", det där med det roliga att läsa, kul! tycker jag.
Själv läste jag hur mkt som helst när jag var liten och var på bibblan varje vecka.
Så att läsa ska ju uppmuntras!
På eftermiddagen hoppade jag in på Insight i Skanör (kris med folk).
När jag kom hem, åkte Nils.
Han skulle på informationsmöte i Kalles klass.
Det känns helt sjukt att man snart har 2 skolbarn!!!! Och att Kalle OCKSÅ ska börja plugget.
Det blir 9 pojkar och 5 flickor i hans klass (i Måns är det tvärtom).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0