HELG 19-20/4

Helgerna är numera lite mer lugna, men eftersom jag ofta jobbar Lördagar SÅ orkar man inte ställa till med "ståhej" på kvällarna.
Jag jobbade på Factory hela lördagen.
Nils var med alla barnen på Måns match mot Åkarp.
De vann med 12-4 (måns gjorde mål)....Måns var så glad!
Ingrid och Kalle börjar vänja sig att följa med på matcher...de tycker det är rätt så kul!
Jag tog bussen hem efter jobbet, och vi tog det lugnt på kvällen med god mat och vin.

SÖNDAGEN känns som 1:a Vår-dagen (nästan), vi har varit ute hela familjen.
Ja, jag VILL vara en riktigt bra trädgårdsmästare men....jag är totalt ointresserad av det.
Lika mycket som Nils är av köpa kläder!
Jag och Ingrid har gungat, suttit ute i solskenet...och passat upp på killarna.
Måns var på kalas ute i Furulund hos Nemo (sin bebis-kompis) och efter det åkte hans andra bebiskompis Markus med hem.
Och dem 2 såg jag inte röken av, för de har sparkat fotboll hela eftermiddagen och bara haft det sååå kul!
Kalle och Pappa körde match mot dem och de spakade för glatta livet.
Det är sååå härligt när det är vår, och nu ser man ju iallafall en liten ljusning i tillvaron.
Fast resa står ändå på min lista, för det skulle jag verkligen vilja,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0