Dagarna Tisdag och Onsdag

Farfar och Farmor som bott här sen i Lördags åkte hem idag, Tisdag.
Det har varit JÄTTEroligt och barnen tycker det oxå.
Lilla Ingrid, jag vad ska man säja....hon tycker såååå mycket om sin Farmor och Farfar.
Hon gosar och gullar och det är rätt så gulligt.
Jag jobbade sen på factory hela dagen.
Nu har vi fått in FRENCH SOLE, orginal ballerina skon.
Och vi har fått dem i både rosa metallic, blå metallic, guld, svart lack, cerise och orange, fiiiina!
På kvällen åt vi spagetti och köttfärsås, la barn och donade som vanligt!

Idag var jag ledig, så efter jag lämnat barnen åkte jag på Massage på första gången på länge...
ABC-hälsan hade jag blivit  rekommenderad från en barnmorska jag känner.
OCH jag VET att min yrsel kan bero på stress, men massören masserade och tryckte på såna punkter att jag nästan skrek av smärta.
Herregud! hela min nacke, hals och axlar var stela som fiolsträngar och jag kände mej liksom pigg efteråt.
Det var det värt!
Hämtade barn, Måns åkte bara hem och åt och klädde om till både hockey och fotbolls träning idag.
Nils hämtade han och han är som vanligt en liten ängel när han ska iväg till sina favvo-sporter!
(glömde skriva att när han i Söndags spelade tennis med pappa, kalle och farfar slog han 92 slag över nätet, utan att missa!! 92!!! Det är ju helt otroligt tycker jag.....).
På eftermiddagen kom sen Poonam och Natalie hit och hälsade på.
Poonam kollade och provkörde Ingrids gamla vagn som hon är lite spekulant på (lillebror kommer ju i Augusti).
Ingrid var så glad att hennes väninna från Limhamn kom och hälsade på!
Hon och Natatlie har verkligen såååå kul ihop.
De hoppar runt, leker med dockorna och provar skor och busar runt.
Det känns...faktiskt som om de är tillräckligt stora att leka på riktigt!!!!
Så vi åt kvällsmat och hade det trevlig.
Sen bastade Anna och jag och kollade barnmorskeprogrammet, för det vill man ju inte missa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0