Torsdag 27/9

Ja, där fick jag sitta och lansera mig själv as a Personal Shopper.
En Torsdag klockan 12-16, då e det ju inte så värst mkt folk.
Så jag blev lite...besviken.
Jag hade fixat en mysig liten Lounge (ska fota imorgon), med ljus, godis-skål, färska blommor, t.om en Nespresso-maskin hade jag lånat.
Men ingen skylt hade Reklambyrån fixat eller info.blad som de lovat (ok de har ju 15-årsjub. att fixa med) men ändå.
Så kvart i fyra kom allt på plats, så jag HOPPAS på mer folk imorgon och på Lördag annars känns det ju inte så kul.
Och "Chefen" på  Reklambyrån (som tror att han bestämmer) e super-retlig så jag hoppas att jag kan vara "tuffa" Johanna på Onsdag annars kommer de totalt köra över mej.
Så KOM! och hälsa på imorgon, alla som kan!!!

Hämtade barnen, Måns, han kom hem och kände sig inte så kry så vi skippade Fotbollen idag efter lite överlägg.
Nils satt i bilen och var på väg hem från Karlstad (skrev fel igår, trodde det var Karlskoga) och kom väl hem vid 20 tiden.
Då var alla barnen duschade och låg och sov i sina sängar.
Ninni, hon låg halvslumrande i min famn och sov men när hon hörde Pappas röst sken hon upp och gosade in sig hos honom istället.
-Min PAPPA! sa hon.
Kalle, han trär halsband efter halsband pålöpande band på dagis till mej och Ninni.
Han kommer hem med nya egenhändigt designade halsband varje dag, så gulligt!
 


Kommentarer
Malin

Hoppas det går bättre i dag, jag hade absolut anlitat dig om jag var i stan.

2007-09-28 @ 17:49:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0