Torsdag 20/9

Jobbade på Factory, vi har så kul när vi jobbar, Sara o jag.
Även ifall vi säljer o är duktiga kan vi ligga dubbelvikta av skratt.
Hon är så rolig och galen!
Åkte hem och hämtade barnen, Kalle var hos Adil, hans mamma är såååå snäll, hon tar nästan ALLTID hem Kalle till dem. Adil har 3 brödrar, så ibland när man hämtar Kalle sitter där 6 pojkar och fikar runt bordet (om storebrossan oxå har kompis med hem), 6 pojkar mellan1-8 år, Coolt!
Nils kom hem och åt och hämtade sen upp alla VÅRA kids, till Måns MFF-träning.
Jag var på tjej-middag hos VALLI ute i Furulund.
DEt var vi, gamla "mammorna", Jag, Valli, Liselotte, Lotta, Magdalena och Anette.
Vi åt gott och satt o tjattrade som vanligt!
Alltid lika kul att ses!
Jag körde hem vid 23 tiden och då spöregnade det, lite läskigt för det är nästan 5 mil dit.
Men jag kom välbehållen hem, Nils var uppe o väntade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0